ترجمه مقاله طراحي صندلي مطلوب و سيستم

۹۶ بازديد

ترجمه مقاله طراحي صندلي مطلوب و سيستم تعليق براي يك ماشين چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوريتم ژنتيك

ترجمه مقاله طراحي صندلي مطلوب و سيستم تعليق براي يك ماشين چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوريتم ژنتيك

دانلود ترجمه مقاله طراحي صندلي مطلوب و سيستم تعليق براي يك ماشين چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوريتم ژنتيك


ماشين چهار چرخ سيستم تعليق طراحي بهينه صندلي مدل راننده ماشين الگوريتم ژنتيك
دسته بندي ترجمه مقاله
فرمت فايل docx
حجم فايل 445 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 12

عنوان انگليسي مقاله: Optimal seat and suspension design for a quarter car with driver model using genetic algorithms

عنوان فارسي مقاله: طراحي صندلي مطلوب و سيستم تعليق براي يك ماشين چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوريتم ژنتيك

فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)

تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 12

جهت دانلود رايگان نسخه انگليسي اين مقاله اينجا كليك نماييد

ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد

قيمت : 10500 تومان

 

چكيده ترجمه :

در اين مقاله بهينه سازي سيستم تعليق و صندلي ماشين چهارچرخ با استفاده از الگوريتم ژنتيك جهت تعيين مجموعه از پارامتر ها براي رسيدن به بهترين عملكرد راننده پرداخته شده است . از آنجا كه سلامتي راننده به عنوان يك پارامتر مهم در ماشين است ، هدف مورد نطر به حداقل رساندن يك تابع چند منظوره تشكيل شده به صورت تركيبي بوده تا انحرافات تعليق و انحراف تاير به حداقل رسيده و هم چنين شتاب (CF) به طور معمول توسط طراحان ارائه نمي شود . نتايج بهينه سازي از طريق گام ها و فركانس پاسخ از صندلي و سيستم تعليق براي مقايسه سيستم تعليق مطلوب بوده و در حال حاظر استفاده شده است . مقايسه نتايج حالت بهينه سازي شده از سيستم با يك پيك رزونانسي و CF و مقدار ارتعاشي را نشان مي دهدو مفهوم و ايده هاي مطرح شده در اين اثر بوده و به طور مستقيم براي هر دو ماشين با سيستم تعليق و صندلي در صنعت قابل اجرا است.

كلمات كليدي : ماشين چهار چرخ ، سيستم تعليق ، طراحي بهينه صندلي ، مدل راننده ماشين

1-مقدمه :

قرارگرفتن تمام بدن در معرض ارتعاش (WBV) در يك صندلي به مدت طولاني ،‌يك عامل مهم براي كمردرد (LBP) در ميان رانندگان است . هر دو سيستم تعليق و پشتي صندلي راننده به طور قابل توجحي بيش از چند دهه مورد توجه محققين جهت بهبود آن بوده است . ميرايي ارتعاش از طريق تعليق و صندلي ، نه تنها آسايش راننده را به دنبال دارد ،‌بلكه كاهش خطر ابتلا به LBP را به دنبال خواهد داشت . يكي از مطالعات اوليه بر روي بيومكانيك نشستن رانندگان در معرض ارتعاش توسط لوگز و همكارانش در سال 1969مورد توجه قرار گرفت كه در آن بدن انسان به عنوان يك سيستم جرم مدل بوده و فنر براي ساخت يك صندلي خودروي استاندارد تست شده است . موكسيان ونش در سال 1974 و پاپ  و همكارانش در سال 1987 پاسخ نشستن انسان را با...

دانلود ترجمه مقاله طراحي صندلي مطلوب و سيستم تعليق براي يك ماشين چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوريتم ژنتيك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.