دوره جامع برندسازي و كسب درآمد از اينستاگرام با استفاده از اينستاگرام

۱۱۵ بازديد
دوره جامع برندسازي و كسب درآمد از اينستاگرام

با استفاده از اينستاگرام مي‌توانيد در كوتاه‌ترين زمان يك كسب‌وكار مستقل راه‌اندازي كنيد و از آن كسب درآمد فوق العاده داشته باشيد

دانلود دوره جامع برندسازي و كسب درآمد از اينستاگرام

اينستاگرام درامد از اينستاگرام برند سازي كسب درامد از اينستاگرام
دسته بندي آموزشي
فرمت فايل zip
حجم فايل 9 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 1

مخاطبان شما در هنگام خريد، از اينستاگرام براي كسب اعتماد و همچنين ميزان كيفيت محصولات و خدمات شما استفاده مي‌كنند. يعني با خود مي‌گويند “ببينيم مردم نسبت به خدمات و محصولاتش چه بازخوردي نشان مي‌دهند”

اين است كه با داشتن يك اكانت اينستاگرام قدرتمند، مي‌توانيد هزاران مخاطب هدفمند را به كسب‌وكار خود جذب كنيد، با آن‌ها در تعامل باشيد، اطمينان آن‌ها را جلب كنيد و با بكارگيري راههاي كسب درآمد از اينستاگرام، از آن درآمد كسب كنيد.

اينستاگرام يك ابزار ساده و بسيار موثر براي ارتباط با مخاطبان هدف و تبديل آن‌ها به مشتري است

يك اكانت حرفه‌اي و جذاب ايجاد كنيد

روزانه بين ۴۰۰ تا ۸۰۰ فالوور كاملا واقعي و هدفمند جذب كنيد

با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد و آن‌ها به كسب‌وكارتان علاقه‌مند كنيد

آن‌ها وارد قيف فروش كنيد و راههاي كسب درآمد از اينستاگرام را پياده كنيد.

اينستاگرام موثرترين ابزار برندسازي آنلاين است

اين دوره آنلاين را براي كساني طراحي كرده‌ايم كه تعداد فالوورهاي اكانتشان كم است يا نمي‌توانند با مخاطبانشان ارتباط برقرار كنند يا نمي‌توانند آن‌ها را تبديل به مشتري كنند.

در دوره «راههاي كسب درآمد از اينستاگرام» بطور كامل مي‌آموزيد كه از طريق اينستاگرامتان كسب‌وكارتان را به بهترين شكل معرفي كنيد و مخاطبان هدفتان را ترغيب كنيد كه در نهايت از شما خريد كنند.

همچنين در دوره آنلاين «راههاي كسب درآمد از ينستاگرام» استراتژي‌هايي را معرفي خواهيم كرد كه باعث مي‌شود علاوه بر جذب فالوورهاي زياد، لايك و كامنت‌هاي بسياري زير پست‌هايتان دريافت كنيد.

سرفصل‌هاي دوره جامع «برندسازي و كسب درآمد با اينستاگرام»

مقدمه‌اي بر امكانات شبكه اجتماعي اينستاگرام

آمارهاي جالب از شبكه اجتماعي اينستاگرام

 

در كسب‌وكار من اينستاگرام بهتر جواب مي‌دهد يا تلگرام؟

تفاوت‌هاي اينستاگرام و تلگرام كه حتما بايد از آن اطلاع داشته باشيد

 

 جه نوع پست‌هايي در اينستاگرام بيشترين طرفدار را دارند؟

 

اصلي‌ترين مخاطبان اينستاگرام چه كساني هستند

 

معرفي روال كار ۳ مرحله‌اي «اينستاگرام ماركتينگ»

 

نكات مهم در انتخاب عكس اكانت اينستاگرام

استراتژي‌هاي انتخاب نام اكانت مناسب

اگر نام انتخاب موردنظرم گرفته شده بود چكار كنم؟

 

در توضيحات بيو چه بنويسيم كه افراد را ترغيب كند به فالوو كردن؟

 

نكات مهم در انتخاب لينك داخل بيو اكانت اينستاگرام

 

چطور متوجه شويم چند بار روي لينك بيو كليك شده است؟

 

آموزش كامل ترفندهاي افزايش فالوور واقعي و هدفمند

 

اطلاعات سري در مورد انتخاب هشتگ‌هاي مناسب

پيشنهاد سرآشپز براي انتخاب هشتگ زير پست‌ها

معرفي روبات‌هاي فوق العاده براي افزايش هدفمند فالوورهاي اينستاگرام

دستورالعمل ۴ مرحله‌اي براي دريافت ۱۰.۰۰۰ فالوور هدفمند در كمتر از ۲۰ روز

استراتژي‌هاي تبديل فالوور به علاقه‌مند

 ايده خلاق و نوآورانه براي توليد محتوا اينستاگرام

 نحوه ارتباط مناسبت‌ها با كسب‌وكار و گرفتن بهترين نتيجه

چه نوع  پست‌هايي بهترين تاثير را در برندسازي دارند؟

روش‌هاي  استفاده از گيميفيكيشن براي درگير كردن مخاطبان

مهمترين  راز موفقيت بازاريابي با اينستاگرام

 

ارائه چك ليست توليد انواع محتوا براي اينستاگرام

سخته، نمي‌تونم انجام بدم …! وقت ندارم انجام بدم …!

اهميت كپشن در دريافت لايك، پست و علاقه‌مند كردن مخاطب

ارسال خودكار پست‌هاي اينستاگرام به تلگرام، فيس‌بوك، لينكدين و …

قانون طلايي در كامنت گذاري در اينستاگرام ماركتينگ

زمان مناسب و تعداد مناسب پست گذاري در طول روز

تبديل علاقه‌مندان به خريدار

انواع راههاي كسب درآمد از اينستاگرام

استراتژي‌هاي فروش محصولات از طريق سايت با اينستاگرام ماركتينگ

چگونه به سادگي صفحات فرود حرفه‌اي بسازيم

انواع روش‌هاي ساخت آهنرباي ايميل

فروش مستقيم از طريق اينستاگرام

ترفندهاي برندسازي از طريق اينستاگرام


دانلود دوره جامع برندسازي و كسب درآمد از اينستاگرام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.