تحقيق درباره فوايد علم و دانش

فايل دانشجويي و پژوهشي

تحقيق درباره فوايد علم و دانش

۱۲۴ بازديد

تحقيق درباره فوايد علم و دانش

تحقيق درباره فوايد علم و دانش

دانلود تحقيق درباره فوايد علم و دانش


علم دانش فوايد علم فوايد دانش مقاله فوايد علم و دانش انشا فوايد علم و دانش
دسته بندي مقاله و تحقيق
فرمت فايل doc
حجم فايل 16 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 5

قسمتي از متن :

علم به انسان شناخت و توانايي بخشيده است. علم مانند نور روشني بخش است. به كمك علم، از زمين و از جغرافياي جهان آگاه شده ايم و به دنياي بي نهايت كوچك ها راه يافته ايم. روابط ميان برخي پديده ها را كشف كرده ايم و به علت پيدايش بعضي از پديده ها آگاه شده ايم.

 شناخت علم در زندگي ما مؤثر بوده است، به طوري كه توانسته ايم ابزار و وسايل و روش هاي جديدي را براي زندگي بيابيم و به كمك آن ها كارهايمان را آسان تر وسريع تر انجام دهيم. فناوري، روش علمي پاسخ گويي به مسائل زندگي است و امروزه كاملاً بر علم تكيه دارد.

 از راه علم و دستاوردهاي آن انسان به حمل و نقل سريع، ارتباطات گسترده، انرژِي هاي نو، ساخت و سازهاي راحت و محكم و توليدات فراوان دست يافته است.

با پيشرفت روز افزون علم و همگاني شدن روش تحقيق مي توان اميدوار بود كه روزي بسياري از ناشناخته هاي ديگر براي انسان شناخته شود و توانايي انسان براي كنترل بيماري ها و عوامل نامساعد طبيعي افزايش يابد.

خدمتي كه فن‌آوري در دنياي امروز به بشر چه زندگي مادي و چه فكري و فرهنگي كرده، بر كسي پوشيده نيست. علم و فن‌آوري در بخش پزشكي خدمات ارزش‌مندي در بهداشت و درمان انجام داده است، همين كه امروز شما با كيلومترها فاصله از راه همين اينترنت مي‌توانيد به نيازهاي فكري و فرهنگي خود برسيد، حكايت از منفعت انكار ناپذير علم و دانش به زندگي بشر دارد.

دانلود تحقيق درباره فوايد علم و دانش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.