پاورپوينت بيكاري و تورم

فايل دانشجويي و پژوهشي

پاورپوينت بيكاري و تورم

۱۱۲ بازديد

پاورپوينت بيكاري و تورم

پاورپوينت بيكاري و تورم

فرمت فايل : ppt

حجم : 652

صفحات : 16

گروه : اقتصاد

توضيحات محصول :

دانلود پاورپوينت با موضوع بيكاري و تورم، در قالب ppt و در 16 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:

 

بيكاري

تورم

منحني فيليپس

 

قسمتي از متن:

بيكاري از مسائل عمده اقتصاد كلان است كه به صورتي كاملاً مستقيم و شديد بر يكايك افراد جامعه اثر مي گذارد. از نظر اكثر مردم، از دست دادن شغل به معني پايين آمدن سطح زندگي و ايجاد فشارهاي رواني است. بنابراين به هيچ وجه جاري تعجب نيست كه غالباً موضوع بيكاري به صورت يكي از بحثهاي عمده سياسي مطرح مي شود. بسياري از سياستگذاران براي تعيين و سنجش سيستم اقتصادي و موفقيت يا شكست سياستهاي اقتصادي از عبارت «شاخص نكبت» استفاده مي كنند و مقصود آنان چيزي جز مجموع نرخهاي بيكاري و تورم نمي باشد.

....

تئوري مقداري پول بيانگر اين مطلب است كه توليد ناخالص اسمي با حجم پول رابطه مستقيم دارد و اينكه تقاضا براي پول (به منظور نگهداري آن) با توليد ناخالص حقيقي رابطه مستقيم دارد. از آنجا كه عوامل توليد و تابع توليد تعيين كننده مقدار توليد ناخالص حقيقي اند، تئوري مقداري پول به اين مفهوم است كه قيمتها با حجم پول تناسب دارند. بنابراين، نرخ افزايش حجم پول، ميزان تورم را تعيين مي كند

 

توضيحات:

اين فايل شامل پاورپوينتي با موضوع " بيكاري و تورم " مي باشد كه در حجم 16 اسلايد، همراه با تصاوير و توضيحات كامل تهيه شده است كه مي تواند به عنوان ارائه كلاسي توسط دانشجويان رشته  اقتصاد مورد استفاده قرار گيرد.

پاورپوينت تهيه شده بسيار كامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن، كليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت شده و به راحتي و به دلخواه مي توان قالب آن را تغيير داد.

قيمت محصول : 9500 تومان

دانلود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.