دانلود فايل ورد Word شناخت عوامل موثردر بدحجابي دانش آموزان دختر

۲۶ بازديد
جزئيات بيشتر اين محصول عنوان كامل شناخت عوامل مؤثردر بدحجابي دانش آموزان دختر دسته اجتماعي روانشناسي معارف اسلامي فرمت فايل WORD (قابل ويرايش) تعداد صفحات ٩۵ همراه با ٣٠ سوال پرشنامه
دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل doc
حجم فايل 313 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 95
دانلود فايل ورد Word شناخت عوامل موثردر بدحجابي دانش آموزان دختر

فروشنده فايل

كد كاربري 14482

جزئيات بيشتر اين محصول:

عنوان كامل: شناخت عوامل مؤثردر بدحجابي دانش آموزان دختر
دسته: اجتماعي - روانشناسي - معارف اسلامي
فرمت فايل: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات: ٩۵
همراه با ٣٠ سوال پرشنامه
________________________________________________________
بخشي از مقدمه:
همه ميدانيم حجاب وپوشش يكي ازمو ضوعات مهم فرهنگي است ودين اسلام بعنوان دژي محكم در مواجهه با مفاسدو بي بندوباريهاي اخلاقي وجنسي بآن نگريسته و مسلمانان را به رعايت آن سفارش نموده است .پر واضح است كه عدم رعايت آن زمينه از بين رفتن ارزش هاي اخلاقي ديگر را دربر دارد.
بي اقبالي و كم توجهي به اين موضوع مهم كه در سالهاي اخير محسوس و ملموس است ما را بر آن داشت ريشه يابي نموده و علل گرايش دختران جوان به بدحجابي را بررسي كنيم وبراي محدود كرون دامنه ي تحقيق و دقيق بودن پژوهش دبيرستان هاي دخترانه ي پايه سوم و مراكز پيش دانشگاهي ناحيه٧ را كه در آن به خدمت مشغولم انتخاب نمودم.براي اين منظور١٣%از كل جامعه ي آماري بعنوان نمونه وبه طور تصادفي انتخاب شدند واز طريق پرسشنامه نظرات آن ها درخصوص علل گرايش به بدحجابي مورد بررسي و سنجش قرار گرفت.
نتايج حاصل از اين تحقيق نشان مي دهدكه علت اصلي بي توجهي به پوشش مناسب در بين دختران جوان بترتيب:وجود روحيه ي خودنمايي در بين آنان،ضعف شناخت آنان نسبت به موضوع حجاب،آشنا نبودن اولياء با شيوه ي برخورد با جوانان و نوجوانان و كم توجهي وسايل ارتباط جمعي به حدود حجاب مي باشد اميد آن است كه نتايج اين پژوهش بتواند مسئولين آموزش و پرورش را در جهت برنامه ريزي دقيق براي رفع اين مشكل ياري نمايد.

جهت مشاهده فهرست مطالب اين پايان نامه به ادامه مطلب مراجعه كنيد

فصل اول – طرح تحقيق
1-1- مقدمه
1-2- بيان مساله پژوهش
1-3-اهميت وضرورت تحقيق
1-4-اهداف تحقيق
1-5-فرضيه هاوپرسشها
1-6-تعاريف عملياتي
فصل دوم- پيشينه تحقيق
2-1-ريشه پيدايش بد حجابي در جهان
2-2-آثار مخرب بي حجابي در جهان
2-2-1 - از بين رفتن شخصيت زن و ايجاد نا امني
2-2-2-سستي بنيان خانواده
2-2-3-گسترش فساد در جامعه
2-2-4-آسيب پذيري فعاليت ها ومسئوليت هاي اجتماعي
2-3-علل گسترش فرهنگ بي حجابي درايران وساير كشورها
2-4-عوامل بدحجابي در قبل از انقلاب
2-5-تهاجم فرهنگي پس از انقلاب
2-6- قرآن وحجاب
2-6-1-وظائف مشترك بين زن و مرد
2-6-2- دواستثناء
2-6-3-بررسي اقوال
2-6-3-بررسي اقوال
2-6-4- كيفيت پوشش
2-6-5-استثناءدوم
2-6-6-جلباب
فصل سوم – روش تحقيق
1-3-تعريف جامعه آماري
2-3-نمونه آماري و روش نمونه برداري
3-3-حجم نمونه و روش تعيين آن
3-4-روش گردآوري داده ها
3- 5- رواييِِِِ واعتبار پرسشنامه
3-6- طرح پژوهش
3-7- روشها تجزيه و تحليل داده ها
3-8- محدوديتهاي تحقيق
3-9- متغيرهاي مستقل و وابسته
فصل چهارم يافته هاي تحقيق
4-1-توصيف داده ها در خصوص شناخت دختران نسبت به حجاب
4-1-1-ميزان پذيرش حجاب در بين دختران
4-1-2- شناخت دانش آموزان نسبت به حجاب در اديان ديگر
4-1-3- آيا چادر همان پوشش كامل است؟
4-1-4-شناخت دانش آموزان از قرآن راجع به پوشش
4-1-5- شناخت نسبت به الگوهاي حجاب
4-1-6-تشويق خانواده برحجاب دختران
4-1-7- تأثير خانواده بر پوشش دختران
4-1-8-تأثير پوشش دوستان
4-1-9-تأثير پوشش معلمان و مسئولين مدرسه
4-1-10-تأثير رفتار مسئولين مدرسه برروي پوشش دختران
4-1-11-تأثير اقوام وهمسايگان بر پوشش دانش آموزان دختر
4-1-12-تأثير خودنمائي بر پوشش دختران
4-1-13-لباس و مد
4-1-14-عقده هاي رواني و كمبود عاطفي
4-1-15-پوشش وعدم موفقيت در ازدواج
4-1-16-پوشش وموفقيت در ازدواج
4-1-17-نقش حجاب در ازدواج
4-1-18-نقش حجاب درطلاق
4-1-19-تأثير حجاب در خودآرايي
4-1-20-حجاب و حفظ معنويت
4-1-21-حجاب و اعتدال روحي
4-1-22-مدگرايي و اقتصاد خانواده
4-1-23-تأثير از مراكز بزهكاري در پذيرفتن پوشش
4-1-24-ميزان اعتقاد فرد به حجاب
4-1-25-نقش فيلمهاي سينمائي در ترويج بدحجابي
4-1-26-نقش برنامه هاي تلويزيون در ترويج بدحجابي
4-1-27-ماهواره و ترويج بدحجابي يا بي حجابي
4-1-28-نقش فيلمهايويدئوئي ، سي ديدرترويج بد حجابييا
بي حجابي
4-1-29-برنامه هاي تلويزيوني و ارائه الگوهاي برتر پوشش
4-1-30-روزنامه ها و مجلات و ارائه پوشش مناسب
4-2-تحليل داده ها
4-2-1-پذيرش حجاب
4-2-2-پذيرش چادر
4-2-3-آشنائي با حجاب در ساير اديان
4-2-4-آشنائي با حدود حجاب در اسلام
4-2-5-آشنائي با الگوهاي اسلامي در خصوص حجاب
جمع بندي نظرات در خصوص ميزان شناخت دانش آموزان
4-2-6-تشويق خانواده درر عايت پوشش
-2-7-تأثيررعايت حجاب ازطرف نزديكان بر پوشش دانش آموزان
4-2-8-تأثير پوشش همكلاسيهاودوستان بردانش آموز
4-2-9-تأثير پوشش معلمان و مسئولين مدرسه برحجاب دانش آموزان
4-2-10-تاثير برخورد مسئولين مدرسه در حجاب دانش آموزان
جمع بندي نظرات در خصوص ميزان تاثير مراكز آموزشي در پوشش دانش آموزان
4-2-11-ميزان تأثير رعايت حجاب اقوام و همسايگان برحجاب دانش آموزان
4-2-12-بدحجابي و خودنمائي
4-2-13-بدحجابي و مد
4-2-14-بدحجابي و عقدهاي رواني
جمع بندي نظرات راجع به حجاب و مسائل روحي رواني
4-2-15- تأثير پوشش نا مناسب بر ازدواج دختران
4-2-16-تأثير پوشش مناسب بر ازدواج دختران
4-2-17- ارزش گذاري مردان نسبت به زنان در امر ازدواج
4-2-18-پوشش و طلاق
4-2-19-پوشش در پائين آوردن انگيزه خودآرايي
4-2-20-رعايت پوشش و حفظ معنويت
4-2-21-رابطه مد گرائي واعتدال روحي زن ومرد
4-2-22-مدگرائي و اقتصادخانواده
4-2-23-تأثيربازديدازمراكز بزهكاري در پذيرش پوشش دختران
4-2-24-ارزيابي حجاب خود
4-2-25-رسانه ها و ترويج بدحجابي
4-2-26-تأثيربرنامه هاي تلويزيوني درترويج بدحجابي وبي حجابي
4-2-27-تأثيربرنامه هاي ماهواره اي درترويج بدحجابي جهاني
4-2-28-تأثير فيلمهاي ويدئويي و سي دي در ترويج بدحجابي
4-2-29-تلويزيون و ارائه الگوهاي برتر پوشش
جمع بندي نظرات راجع به رسانه ها و ترويج بدحجابي
4-2-30-روزنامه ها و مجلات و ارائه پوشش مناسب
جمع بندي اثرات برنامه هاي تلويزيون،روزنامه هاومجلات در ارائه پوشش مناسب
تحليل استنباطي
فصل پنجم – بحث وتفسير نتايج
5-1-بحث و تفسير نتايج فرضيه ها
5-1-1-بحث و تفسير در خصوص فرضيه اول پژوهش
5-1-2-بحث وتفسير در خصوص فرضيه دوم پژوهش
جمع بندي ونتجيه گيري
5-1-3-بحث و تفسير در خصوص سئوال پژوهش
5-2-ساير يافته هاي پژوهش وتفاسير آنها
5-3- توصيه ها و پيشنهادات
پرسشنامه
فهرست منابع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.