ترجمه مقاله ساختار و خواص رينگ پيستون ساخته شده از چدن
ترجمه مقاله ساختار و خواص رينگ پيستون ساخته شده از چدن
![]() |
دسته بندي | ترجمه مقاله |
فرمت فايل | docx |
حجم فايل | 793 كيلو بايت |
تعداد صفحات فايل | 6 |
عنوان انگليسي مقاله: STRUCTURE AND PROPERTIES OF CAST IRON PREFORMS OF PISTON RINGS
عنوان فارسي مقاله: ساختار و خواص رينگ پيستون ساخته شده از چدن
فرمت فايل ترجمه شده: WORD (قابل ويرايش)
تعداد صفحات فايل ترجمه شده: 6
جهت دانلود رايگان نسخه انگليسي اين مقاله اينجا كليك نماييد
ترجمه ي سليس و روان مقاله آماده ي خريد مي باشد
قيمت : 12500 تومان
چكيده ترجمه :
در اين مقاله شرح مختصري از تكنولوژي ريخته گري رينك پيستون ساخته شده از چدن خاكستري با گرافيت كروي معرفي شده است . توجه به سيستم ذوب و اصلاح مذاب به عنوان مهم ترين عامل در تعيين ساختار و خواص اين فلز مي باشد . مواد و روش ها براي كنترل كيفيت محصول ساخته شده در نظر گرفته شده است .
مقدمه :
قبل از سال 1986 رينك پيستون براي موتورها توليد شد . آن يك حلقه براي فشرده سازي يا مقاومت بالا بود كه از چدن با گرافيت كروي توليد شد . و همچنين نوعي از آن از چدن خاكستري توليد شد . در هر دو مدل ساخته شده از مواد براي توليد رينك پيستون استفاده شد . منطقه مركزي از مقطع فشرده سازي اغلب يك ساختار انقباض گشاد را نشان داده است . ساختار حلقه به صورت غير يكنواخت و با يك متغير با محتواي لدبوريت و پرليت و فريت بوده است . اين ساختار , كنترل شده بوده و مي تواند ذرات گرافيت درشت را داشته باشد و اغلب با مقدار بالاي فريت همراه است . بنابراين ,كره هاي كوچك , ناپايدار بوده و در ما كره ساختار, خواص مكانيكي خاصي را بوجود مي آورد. بيش از 20٪ پريفورم هاي ساخته شده از آنها , متناظر با الزامات استاندارد بر كيفيت مواد و قطعات است . استفاده از چنين رينك پيستوني منجر به افزايش مصرف كربن شده و در نهايت عمر قطعه را كاهش مي دهد . در سال 1986 , و از يك مجوز براي توليد رينك هاي پيستون از شركت ريكن را دريافت نمود . با اين حال, تجربه نشان مي دهد كه اين تكنولوژي به طور قابل توجهي ويژگي هاي خاص دارد . به منظور بهبود كيفيت رينك پيستون , متخصصان و از يك تكنولوژي توسعه يافته براي ذوب و ريخته گري و اصلاح ساختار را براساس مواد داخلي را ارائه نمودند . در حال حاضر , چدن مصرفي براي حلقه هاي فشرده سازي بالا در كوره هاي بوته اي القايي با فركانس طبيعي و با ظرفيت بوته 5 تن توليد مي شود.